Kom og debatter med ministre, eksperter og brugere

Måden, politik og velfærd bliver til på, er for alvor sat til diskussion i disse år. I Kommissionen for 2. generationsreformer har professor Nina Smith sat den lange kikkert for øjet for at løse de vilde velfærdsproblemer. Vicedirektør i Djøf, Sigge Winther Nielsen, advarer i sin nye bog Entreprenørstaten mod den manglende forbindelse mellem politikdannelse og den virkelige verden. Og forfatteren Thomas Korsgaard giver i romantrilogi et nyt bud på dansk socialrealisme, hvor håbløshed og humor bestandigt bytter plads.

Alle tre er blandt oplægsholderne på FSD's årsmøde sammen med ministre og mange andre aktuelle  velfærdsaktører. Jeg håber derfor, at du vil finde programmet inspirerende nok til at tage tid ud af kalenderen og komme for at debattere og udveksle erfaringer med kolleger fra hele landet.

Efter et langt halvandet år med nedlukninger og genåbninger på stribe glæder jeg mig meget til, at vi igen kan få lov til at være sammen og blive klogere på, hvor kommunerne og velfærdssamfundet er på vej hen.

Jeg glæder mig til at se dig.

Du kan se hele programmet for Årsmødet og meld dig til her.

Jakob Bigum Lundberg, landsformand for FSD

Måden, politik bliver til på, er for alvor sat til diskussion i disse år. Kom og bland dig i debatten på Årsmødet.

Jakob Bigum Lundberg, landsformand for FSD